החבל מתהדק • פאינה קירשנבאום פרשה מהחיים הפוליטיים

מני גירא שוורץ No Comments on החבל מתהדק • פאינה קירשנבאום פרשה מהחיים הפוליטיים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פאינה קירשנבאום, האשה החזקה ב'ישראל ביתנו' פאינה קירשנבאום הודיעה הבוקר על פרישתה מהחיים הפוליטיים.

בהודעה אמרה קירשנבאום ״מאחר ומקובל עליי כי לבחירה בזכות השתיקה משמעויות רבות החלטתי שלא "לרוץ" בבחירות הבאות ולהשקיע את זמני בהגנה על חפותי ובשיקום משפחתי״.

״בלב כבד, ולאחר התלבטות ארוכה החלטתי כי בנסיבות הללו אינני יכולה להיחקר בצורה הוגנת וראויה ובלית ברירה החלטתי לבחור בזכות השתיקה״.

‏״חשבונה של אימי הקשישה נתפס על ידי המשטרה מבלי שאיש טרח להודיע לה על כך, מה שהותיר אותה חסרת אונים ובסכנה מיידית של ניתוקי חשמל.

יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן, הודיע לפאינה קירשנבאום כי הוא מקבל את פרישתה בצער, מתוך הבנה שזוהי החלטתה הסופית שנתקבלה לאחר ששקלה זאת בכובד ראש.

"כמי שבמשך קרוב ל-20 שנה היה נתון בעצמו לרדיפה ולהאשמות שווא, אני יודע מה עובר עלייך ועד כמה זה קשה, לך ולמשפחתך. אני מקבל את התפטרותך בלב כבד ומתוך ידיעה ששיקולים זרים של גורמים אינטרסנטיים הם אלו שגרמו לכך. אני מאחל לך שתשובי אלינו במהרה לאחר שיוכח, קבל עם ועדה, ששמך הוכפש לשווא ושלא נמצא רבב במעשייך".

יוליה מלינובסקי חברת מועצת העיר חולון היא הבאה בתור ברשימת 'ישראל ביתנו', במקום פאינה קירשנבאום.

הבוקר פורסם כי ישנה התפתחות בפרשת חשד לשחיתות בקרב שורת בכירים בשירות הציבורי שחוקרת להב 433 (יאח״ה)

היחידה פרסמה כי "במסגרת הפרשה שמנהלת היחידה שעיניינה חשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ועבירות נוספות על ידי שורת בכירים בשירות הציבורי ואחרים ובעקבות חומרים שנאספו בחקירה הגלויה בשבועות האחרונים, עוכבו הבוקר לחקירה שני בכירים בעיריית עפולה, בכיר נוסף בשירות הציבורי ומעורבים נוספים וכן נחקרים בשעה זו פעם נוספת סגנית שר הפנים, חברת הכנסת פאינה קירשנבאום וראש מטה מפלגת ישראל ביתנו דוד גודובסקי בחשדות המיוחסים להם במסגרת הפרשה.

אנשי להב 433 (יאח״ה) ערכו הבוקר חיפושים בבתי החשודים שעוכבו ובמשרדיהם, לרבות בבניין העירייה.

בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט באם יובאו החשודים שעוכבו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם, זאת בסמוך לשעה 1500 בבימ״ש השלום בראשל״צ".



0 תגובות